Известие

Collapse
No announcement yet.

Страно чукане(пукане) отпред, вляво 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Страно чукане(пукане) отпред, вляво 156

    Имам следния проблем, от няколко дена започна да причуква отпред в ляво, предницата ми е сменена, освен накрайници. Проверих пак всичко, нищо не мърда. Когато отворя капака и почна да вдигам колата от гредата от преде, с ръце и се чува едно пукане от към амортисьора. Същото и при натискане на долу, даже днес забелязах, когато баща ми се качи и съответно като слезе се чу същото пукане. Но в движение се чува чукане, особено когато карам бавно(може би тогава го чувам най-добре), когато намалям или потеглям. Прави ми впечатление също така, че като карам колата, спра я и отида и натисна навътре с крак лявата гума се чува пак пукане все едно супорта опира в диска. В дупки не се усеща дрънчене или луфтове. Даже няма значение дали карам по дупки или по равен път, чукането си го има.
    Някакви идеи?
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

  • #2
    свали капачката която е отгоре на ботуша на амортисора и разклати,трябва да помръдва,но малко....да не би да си е отишъл.....хубаво е и самия амортисор да се погледне ........
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      Болта на амортисьора....горния.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
        Имам следния проблем, от няколко дена започна да причуква отпред в ляво, предницата ми е сменена, освен накрайници. Проверих пак всичко, нищо не мърда. Когато отворя капака и почна да вдигам колата от гредата от преде, с ръце и се чува едно пукане от към амортисьора. Същото и при натискане на долу, даже днес забелязах, когато баща ми се качи и съответно като слезе се чу същото пукане. Но в движение се чува чукане, особено когато карам бавно(може би тогава го чувам най-добре), когато намалям или потеглям. Прави ми впечатление също така, че като карам колата, спра я и отида и натисна навътре с крак лявата гума се чува пак пукане все едно супорта опира в диска. В дупки не се усеща дрънчене или луфтове. Даже няма значение дали карам по дупки или по равен път, чукането си го има.
        Някакви идеи?
        Шарнир на горния носач
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Ами шарнирите са рециклирани при Ники и са на 1500км ако са се разбили и за толкова...

          ---------- Post added at 20:29 ---------- Previous post was at 20:28 ----------

          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Болта на амортисьора....горния.....
          Кой дето е тампона с лагера ли там под капачката?
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
            Ами шарнирите са рециклирани при Ники и са на 1500км ако са се разбили и за толкова...

            ---------- Post added at 20:29 ---------- Previous post was at 20:28 ----------



            Кой дето е тампона с лагера ли там под капачката?
            Ако колата в покой при странично натискане мърда (както казваш ти) може да бъде само от шарнир
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Ами не мърда, ама се чува пукане и то до колкото видях е от луфта на самата полуоска, кудето влиза в главината.

              Хващам шенкела, хващам и горе шарнира и почвам да клатя, не се усеща луфт. А това си чука, ако е шернир би трябвало да се усеща в дупките, а то си е стегнато.

              Когато карам бавно или спирам се усеща най-много. Даже като леко колата е под наклон и се движи бавно и аз натискам леко спирачките докато спре, тогава в момента на спиране се чува едно пукане и в момента на леко отпускане на спирачките. Но това си е от преди, а чукането за което говоря е от няколко дни и дори при идеален път.
              Last edited by Versace; d.m.y г., 21:11.
              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                Ами не мърда, ама се чува пукане и то до колкото видях е от луфта на самата полуоска, кудето влиза в главината.

                Хващам шенкела, хващам и горе шарнира и почвам да клатя, не се усеща луфт. А това си чука, ако е шернир би трябвало да се усеща в дупките, а то си е стегнато.

                Когато карам бавно или спирам се усеща най-много. Даже като леко колата е под наклон и се движи бавно и аз натискам леко спирачките докато спре, тогава в момента на спиране се чува едно пукане и в момента на леко отпускане на спирачките. Но това си е от преди, а чукането за което говоря е от няколко дни и дори при идеален път.
                Явно неможеш да го обесниш както трябва и няма да можем да гадаем тук хубаво е някой който разбира да провери колата и да ти каже какво става, а най-добре този който я е правил
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  при мен това пукане(скърцане) идва от тампоните на горния носач при студено или мокро време го няма но като се постопли се появява.
                  159 1.9 jtd TI
                  156 1.8 ts 99g ex

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Ако колата в покой при странично натискане мърда (както казваш ти) може да бъде само от шарнир
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Явно неможеш да го обесниш както трябва и няма да можем да гадаем тук хубаво е някой който разбира да провери колата и да ти каже какво става, а най-добре този който я е правил
                    Напротив много точно го обяснявам. Не може шарнир да трака постояно дори и на равен път. Всичко което съм написал в първия пост е едно към едно с това което се случва в действителност
                    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                      Напротив много точно го обяснявам. Не може шарнир да трака постояно дори и на равен път. Всичко което съм написал в първия пост е едно към едно с това което се случва в действителност
                      Заставаш срещу гумата хващаш горния край и почваш да я дърпаш към теб. Ако се чуе пукане или усетиш някакъв луфт на гумата е както Бобо ти каза горен носач. Ако си по здрав с едната ръка дърпаш а другата слагаш на шарнира и се усеща още по силно ако има луфт. Горен носач тропа точно по описания от теб начин на малки неравности дори и на равно и имаш чувството че ще ти изпадне колелото
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                        Напротив много точно го обяснявам. Не може шарнир да трака постояно дори и на равен път. Всичко което съм написал в първия пост е едно към едно с това което се случва в действителност
                        Теоретично може, направи теста който е описан.....
                        И виж болта на амортисьора горе дали е затегнат....
                        При положение че чукането е дори и при разклащане на колата или при натискане, с още един човек за помощ, тва нещо се хваща за по малко от 1-2 минути макс.....от 3-4-5-6 места може да се чува тва, все на някое от тях може да си сложих ръката и да го усетиш.....
                        Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 23:55.
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                          Заставаш срещу гумата хващаш горния край и почваш да я дърпаш към теб. Ако се чуе пукане или усетиш някакъв луфт на гумата е както Бобо ти каза горен носач. Ако си по здрав с едната ръка дърпаш а другата слагаш на шарнира и се усеща още по силно ако има луфт. Горен носач тропа точно по описания от теб начин на малки неравности дори и на равно и имаш чувството че ще ти изпадне колелото
                          Да чува се пукане, като я дръпна към мене, същото пукане се чува и когато я паркирам и отида да бутна с крак гумата на вътре.

                          П.С. И ако сменя сега носача, нужно ли е да минавам пак предница (преди 1500км съм минал)?
                          Last edited by Versace; d.m.y г., 17:17.
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Това пукане може да е корм.накраиник....шарнир...тампон на аморт....биалетка...и понякога лагер ама тои при завои стърже.Чукане понякога има и при разхлабени болтове на гумата.

                            Comment


                            • #15
                              Сега я клатя, така че да пука и държа долния шарнир, там усещам пукането.
                              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X